Ain Shams ♥
Entry About Site


2012 The Real Reality
My owner heart - Hafiez Kamaruzzaman ♥



Tuesday, December 18, 2012



2012 The Real Reality

masuk je tahun 2012 aku rasa mcm2 dah terjadi. pada aku, tahun 2012 nie sgt2 mencabar dan menguji keimanan aku.. hurm.. sekarang dh akhir tahun elok lah aku nak berkongsi cerita sikit tentang pengalaman sepanjang 2012 nie :)
susah ke senang ke jadikan pengalaman ini sebagai mengajaran untk diri aku n u guys :D

After habis Sijil kat Politeknik melaka, alhamdulilah aku ditawarkan sambung Diploma dlm bidang yg aku betul2 minat... kadang2 tak sangka doa yg selalu aku pohon akhirnya allah dengar.. Diploma Pengajian Perniagaan (PERNIAGAAN ANTARABANGSA) di Politeknik Sultan Salahuddin Abd Aziz Shah, Shah Alam tempat aku meneruskan pengajian. selama 1tahun (2semester)....time tu, Allah je yang tahu bahagianye hati bila dapat tawaran macam nie ..... yeeeeeeeeeeehhhhhh!!! :)


1st semester...im so gald  to be DPI student !!! semangat belajar walaupn time tu rasa nk tukar coz.. tp aku yakin..fully in english do not drop me.. :) cuba dan terus cuba akhirnye aku BERJAYA lps dgn pointer yg memuaskan.. *happy!happy!happy!

tapi, langit tak selalunye cerahkan...dalam kegembiraan aku ada jugak kesedihan, aku hidup seorg diri kt shah alam...mmg kawan2 fmly semua sentiasa ada ngn aku, tapi dalam hati cuma Allah je tahu..satu per satu aku di tipu..di permainkan dgn kata nama cinta...aku sabar sabar dan terus sabar...bia lah org buat kita jangan kita buat org kn.. :)

aku lepaskn dengan redha...semua ats kesilapan aku sendiri. aku tau, karma yg Allah balas tu utk sedarkan aku..alhmdulilah ujian allah nie betul2 mendekatkan aku padaNYA..aku lalui dgn tenang bersama kwn2 tersayang... jom tgk gambar2 kami yg gila camera ***yuuuuuuhhhuuuuu !!


wif ira syahira and siti nur atikah :)
part of my classmate :D

housemate :)

preparation for big event *majlis merdeka raya peringkat jabtan..we r sinior PSA :)

happy day and love them*yeeeeehhh!!


sepanjang hidup aku bergelar student Politeknik, aku dipertemukan dengan seorang kawan yang bersusah senang dengan aku.. Ira Syhira Shokeri :)... 1st pertemuan masa hari pertama aku jejak kaki kt Politeknik Kota Melaka tahun 2009... we'll dia satu bilik ngn aku, satu katil satu bantal, ape semua nak sama sampaikan kawan2 lain kata we'll kembar... OMGGGG~~ hahaha. di mana ada ain disitu ada ira..dimana ada ira disitu ada ain :)

sehinggalah kami terpisah masa sem4 ramai yg menyalahkan org ke3 tu..ooopppsss!! tak blh cerita sni. tak nak la bukak cerita lama. anggaplah pengajaran untuk kami wktu tu...we'll gaduh besar time tu sampaikan aku tak boleh dgr nama ira syahira...hahahaha.. tapi tu lah yg mengeratkan we'll.... :p
kenapa aku maafkan dy? sebab jenis aku, kalau org tu mintak maaf and ngaku salah dy. tak de masalah bg aku utk maafkn org tu..aku akn mintak maaf if i do anything wrong and aku juga akn memaafkan tanpa simpan dalam hati :D

sehinggalah sambung diploma kt PSA...aku ditakdirkan lagi bersama ira syahira...hahahaa. mmg kami tak boleh dipisahan..makin lama kawan. makin kita kenal kawan kita kn :) so....bergaduh macam mana pun aku ngn ira ni kami tetap akan baik dan together back :D so far...,, lepas kejadian sem4 tu kami tak pernah lagi bergaduh besar :)






















Post a Comment











Older Post





Background ♥



Disclaimer ♥

Hai ! I'm Ain. This is my Pinky Blog. DO NOT COPY ANYTHING AND DON'T OPEN MY PAGE SOURCE I hate COPYCATS.






Big Foot Prints ♥






Credits Station ♥